ŽIČKA KARTUZIJA 425m
PLANINSKA POT IZ KONJIC (332m) do ŽIČKE KARTUZIJE (425m)
Tudi ta pot se začne pri pokopališču in do Gospodične pelje skupaj s potjo na Skalo. Naprej pot
sledi cesti , a se je izogne po bližnjicah nas pripelje do Treh križev (775m), razpotja na konjiški gori
Še naprej sledimo cesti levo, po 800m nato zavijemo desno s ceste in se spustimo v dolino
sv. Janeza, prečkamo poto Žičnica in pod vzhodnim obzidjem kartuzije pridemo do GASTUŽA,
najstarejše slovenske gostilne- skupno 1 URA in 45 MIN HOJE

ČE SO OČI ŽE UTRUJENE, PRST
PA JE ŠE ČIL, PRITISNI NA KARTO.

-V GASTUŽU pri Žički kartuziji se je možno dogovoriti za spremstvo pri ogledu kartuzije.
-V samem Gastužu, pa si boste lahko privezali tudi svoje grešne duše s pripravki, ki jih pač tam
  strežejo.
-Če se vam pot zdi predolga in nevarna, si omislite družbo.Informacije na spodnji tel. številki.

PRIJAZNI NASVET:
V Konjiški gori še vedno spi zmaj, zato previdnost pri hoji naj ne bo odveč. Zaradi tega
priporočamo tih pogovor brez odvečnega hrupa ter vestno odstranjevanje vseh sledi za